سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین راه برای سوزاندن کالری در 30 دقیقه چیست؟

شاید باید عنوان این مقاله را می گذاشتم، بهترین فعالیت های معمولی درگیر کالری سوزی در واحد زمان. به هر حال، شما می‌توانید با بالا و پایین رفتن دیوانه‌وار از پله‌ها در تمام روز کالری زیادی بسوزانید تا در نهایت در نقطه‌ای سقوط کنید. اگرچه این گزینه عملی و مطمئنی نخواهد بود.

 

همچنین می‌توانید ترکیبی از تمرینات فقط با وزن بدن زمینی، دویدن و بالا بردن چانه را برای ساعت‌ها انجام دهید تا زمانی که به معنای واقعی کلمه انرژی خود را تمام کنید. اما چه کسی برای آن وقت دارد؟ زیاد نیست، و توصیه نمی شود مگر اینکه یک متعصب روان پریشی باشید و از نظر مالی بتوانید زمان ارزشمندی را به آن اختصاص دهید.

 

این بحث بر روی کالری ساده در مقابل کالری واقعی، انتخاب ورزش عملی و خوردن معقول متمرکز است.

 

مقالاتی برای تغذیه و کاهش چربی

در مورد غذا خوردن معقول، در حال حاضر اطلاعات بسیار خوبی وجود دارد که می تواند به شما در تقویت رژیم غذایی خود کمک کند. نظم و انضباط می خواهد، اما اگر واقعاً می خواهید تغییراتی ایجاد کنید، می توانید آن را انجام دهید. به این مقالات زیبا نگاه کنید:

 

 

با یک برنامه بازی واقعی همراه باشید

با فرض اینکه بتوانید مصرف غذای خود را تقویت کنید، در اینجا چند گزینه ورزشی واقعی با استفاده از حالت ها و رژیم های سنتی وجود دارد. همه آنها بر اساس یک زمان قابل مدیریت سی دقیقه در هر جلسه هستند - مدت زمانی که مطمئناً اگر در ایجاد تغییرات جدی هستید می توانید برای آن زمان پیدا کنید. اگر جدی نیستید، پس از خواندن این مطلب دست بردارید.

 

[U] درک کنید که هر چه تلاش بیشتر در واحد زمان لازم باشد، کالری سوزانده شده بیشتر است. این پیامدهای بزرگی برای اهداف افزایش وزن یا کاهش وزن شما دارد."

در این یادداشت، چرا این را می خوانید؟

 

آیا به دنبال فعالیت ورزشی هستید که با دریافت کالری ضعیف شما مقابله کند؟

آیا به دنبال فعالیتی برای شروع برنامه ورزشی محبوب مجله خود هستید که کارساز نبوده است؟

آیا علاقه مندید که اگر در نهایت از مرز عبور کنید و در یک برنامه ورزشی معقول همراه با مصرف معقول غذا شرکت کنید، چه کاری باید انجام دهید؟

آیا به دنبال گزینه‌های مؤثری برای تقویت رژیم نتیجه‌بخش فعلی خود هستید تا آن را به سطح بعدی ببرید؟

 

 

قبل از حرکت به جلو، این حقایق را بدانید:

 

به طور کلی، مصرف کالری بیشتر از مقداری که مصرف می‌کنید باعث ذخیره چربی اضافی بدن می‌شود، در حالی که سایر عوامل برابر هستند. اگر ورزش می‌کنید و X کالری می‌سوزانید، اما بعد از آن بیشتر از X کالری به اضافه کالری مورد نیاز روزانه متابولیک پایه خود مصرف می‌کنید، به احتمال زیاد چربی بدن بیشتری ذخیره خواهید کرد. این کارو بس کن

اگر از یک رژیم غذایی پر کربوهیدرات پیروی می کنید، اما کالری کمتری از نظر پروتئین و چربی مصرف می کنید، ممکن است بدن شما در مورد رشد بهینه توده عضلانی به خطر بیفتد. ممکن است بتوانید مدت طولانی تری ورزش کنید، اما توانایی شما برای رشد عضلات خوش فرم و وابسته به کالری ممکن است محدود باشد.

اگر از رژیم غذایی پر پروتئین و چربی پیروی کنید و از مصرف کم کربوهیدرات خودداری کنید، ممکن است مخزن انرژی شما را محدود کرده و توانایی فوری شما را کاهش دهد. ممکن است انرژی کافی برای تامین حداکثر تلاش های کوتاه مدت برای جذب فیبر عضلانی نداشته باشید. این به نوبه خود می تواند تحریک بهینه فیبر عضلانی و تحریک رشد احتمالی آینده را محدود کند. 

رشد و داشتن درصد توده عضلانی مطلوب (مرد و زن) ممکن است به شما امکان دهد از ذخیره بیش از حد چربی بدن خودداری کنید، مشروط بر اینکه کل کالری دریافتی شما از کل کالری مصرفی شما تجاوز نکند. با این حال، تلاش‌های ورزشی با شدت بالا ممکن است به دلیل کمبود ذخایر فوری گلیکوژن (کربوهیدرات) نسبت به ورزش یا نیازهای انرژی شما کاهش یابد.

نتیجه گیری: سوخت تمرینی با شدت بالا زودتر تمام می شود.